Powered by Blogger.

[Panas] Ibu muat naik video panas anak untuk mencari calon suami



Seorang ibu di Beijing telah mencetuskan kemarahan antarabangsa setelah dia memuatnaik rakaman video bogel anak perempuannya yang berusia 26 tahun di dalam Internet semata-mata kerana hendak mencari calon suami untuk anaknya.

Times of India melaporkan, sekitar 1.5 juta orang telah melihat video di dalam lima laman web mencari jodoh popular. 

Dalam rakaman video yang pertama kali muncul di laman web Ku6, anak perempuannya yang baru selesai mandi telah ditanya oleh ibunya, "Oh, lihat sudah berapa usia kamu dan masih lagi perlukan ibu untuk mencuci belakang mu? Biar ibu carikan calon suami untuk kamu... bagaimana ciri-ciri lelaki yang awak mahukan - cakaplah "!

Kemudian anak perempuannya memperkenalkan diri sebagai Gan Lulu dan berkata, 
"saya belum mempunyai teman lelaki dan ia bukan kerana saya hodoh. Sayangnya tidak ada yang mahukan saya ... jadi sekarang, saya sedang mencari calon pasangan untuk berkahwin. 
Tidak peduli sama ada kamu fikir saya istimewa atau tidak, saya orang yang agak berbeza saya, jenis yang bersendiri dan bukan jenis yang menyakitkan hati, jadi saya tidak percaya bahawa tidak ada orang yang mahukan saya .. "
Bagaimanapun banyak laman web berita dan blog membuat andaian bahawa anak perempuan di dalam rakaman adalah seorang pelakon Cina dan rakaman tersebut asli.

Kata Sawan : Kami respek usaha ibu tersebut, sesungguhnya kasih sayang ibu sampai ke syurga, tetapi cara ibunya itu salah sebab ada cara lain lagi yang boleh diusahakan.

0 comments:

Post a Comment